Paulina Kajdanowicz

Paulina Kajdanowicz

Rocznik ’93.
Urodzona w Bystrzycy Kłodzkiej.

Absolwentka:
Studium Aktorskiego im. Aleksandra Sewruka w Olsztynie (2019),
Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, na kierunku filozofia (I stopień) (2019),
Pomaturalnego Studium Animatorów Kultury „SKIBA” we Wrocławiu (2014).

Współpracowała z:
Instytutem im. Jerzego Grotowskiego we Wrocławiu (2020),
Teatrem im. Stefana Jaracza w Olsztynie (2017-2019),
Teatrem Młodego Widza z Wolimierza (2014-2015).

Założycielka nowej przestrzeni teatralnej w Olsztynie – Kolektyw Teatralny BABUSHKA.

Aktualnie studentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na kierunku pedagogika (II stopień), instruktorka teatralna w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury w Bystrzycy Kłodzkiej oraz aktorka w Kolektywie Teatralnym BABUSHKA.

Z KIM WSPÓŁPRACUJE

Kolektyw Teatralny BABUSHKA

NAJWAŻNIEJSZE PROJEKTY

Stan nietrwały

Więcej informacji znajdziesz tutaj.

moja rola: Endżi, Marysia II, Gośka

W końcu będzie ciepło

Więcej informacji znajdziesz tutaj.

moja rola: Nauka

Z Różewicza dyplom

Więcej informacji znajdziesz tutaj.

moja rola: Pelasia

MATERIAŁY WIDEO

TEKSTY

http://gazetaolsztynska.pl/665944,Babushki-pokaza-sie-swiatu.html

NAPISZ DO MNIE, JEŚLI SZUKASZ…

…aktorki, animatorki twórczych procesów.

 

adres e-mail: pkajdanowicz[at]gmail.com

Related Posts

Katarzyna Pągowska

Katarzyna Pągowska

Tworzę i kieruję projektami, których celem jest twórczy rozwój uczestników oraz zmiana społeczna, a metodą osiągnięcia tej zmiany jest teatr. Współtworzę offową grupę teatralną – Teatr Realistyczny. Współreżyseruję oraz występuję w spektaklach wielokrotnie nagradzanych na ogólnopolskich festiwalach. Mam również doświadczenie w produkcji spektakli, festiwali oraz […]

Iwona Konecka

Iwona Konecka

Od ponad dekady uprawia punkowy teatr przygody. Na początku pracy każdy spektakl to dla niej intelektualne wyzwanie, a u celu przede wszystkim energia, punkowy zadzior i bezpośredni kontakt z widzem. Jak sama mówi: chce wbijać w rzeczywistość szpile – celnie, ale z klasą. Wraz z […]



X